Tipy na zdravé snídaně do 10 minut

Také si nedokážete představit ráno bez čištění zubů, sprchy nebo ranní kávy? A co takhle snídaně? Mnoho lidí po ránu stále zapomíná nasnídat se, přitom snídaně pro správné fungování našeho organismu klíčová. Tělo je po noci hladovění vysílené a stejně jako potřebuje po ránu hydratovat, potřebuje dodati živiny, hlavně v podobě sacharidů. Pokud ráno vynecháme snídani, dřív nebo později nás hlad stejně dostihne a rychlá svačinka v podobě rychlých cukrů nebo nezdravých tuků není pro naše tělo to nejlepší. Pojďme se tedy společně podívat na několik rychlých snídaní, které zvládnete připravit večer nebo ráno během několika minut.Cereálie s ovocem
 

  • Kaše nebo jogurt do skleničky

Tahle snídaně je zkrátka chytrý nápad pro jedince, kteří si stěžují ráno na nedostatek času. Dá se totiž připravit už večer a ráno jí už stačí jenom sníst nebo v nouzi největší jí přibalit s sebou do práce. Stačit vám k tomu bude obyčejná sklenička s uzávěrem. Do spodní třetiny nasypte ovesné vločky, přidejte oblíbený bílý jogurt a vršek ozdobte čerstvým ovocem, oříšky nebo slunečnicovými semínky neloupanými https://www.nakliceno.cz/slunecnicova-seminka/ a nakonec dolijte mlékem a nechte přes noc nabobtnat. Ráno máte chutnou a zdravou snídani, kterou si můžete ve spěchu i zabalit s sebou. Jogurt můžete nahradit zdravější variantou z kozího mléka a místo mléka použít například kokosovou vodu nebo mandlový nápoj.Vyvážená snídaně
 

  • Celozrnný chléb s avokádem

Avokádo se v posledních letech stalo http://rejstrik-firem.kurzy.cz/41600177/stalo-sro/ doslova fenoménem a tak není divu, že ho připravujeme na nejrůznější způsoby. Dneska si ho představíme v takové snídaňové klasice, kterou zvládne připravit každý. Chléb se sýrem nebo salámem je zkrátka snídaní českého národa, ale proč si nezkusit připravit něco zdravějšího. Avokádo stačí rozmačkat, osolit a opepřit, zakápnout citronovou šťávou a geniální pomazánka je na světě. Tohle ovoce je mimořádně bohaté na proteiny a zasytí vás na hodně dlouhou dobu.