Přebaly, obaly, flakónky- to vše jako jeden velký business!

Každý z nás sáhne raději po něčem, co má hezký obal. Neuvěřitelně moc dám na grafickou úpravu výrobků, které si chceme zakoupit. Raději si koupíme něco, co má hezký obal a je stejně kvalitní jako věc, která už tak pěkný obal nemá. Jaké jsou teď aktuální trendy v přebalech věcí, které si kupujeme na denním pořádku? A jak moc těmito tahy necháváte ovlivnit Vy? Čtěte dále pro více informací!
kosmetické lahvičky

Hodiny práce

Na perfektním obalu pracují manažeři firem velmi dlouhou dobu. Není divu, je to totiž to první, co zákazníka na produktu zaujme. Tento business je především psychologickou hrou na nás kupující. Obal musí tedy plnit svou funkci bezchybně, proto jsou kvůli nim organizovány dnes a denně několika kolová výběrová řízení, z nichž pouze jeden jediný návrh na finální přebal, je ten vítězný.

Co říkají průzkumy?

Průběžné výsledky z průzkumů dávají jasně najevo, že zákazníci si tento tah marketingů a trhovců začínají uvědomovat, jsou ochotni čím dál častěji dát na složení a kvalitu, za kterou si následně rádi připlatí. Avšak první dojem hraje stále obrovskou roli, to znamená, že je stále velký počet lidí, kteří soudí výrobky převážně podle přebalu.
ferrero rocher

Jaké obaly jsou in?

Velmi oblíbenými začínají být jednoduché obaly, které jsou decentní a nekřičí na zákazníka pestrou paletou barev. Mezi trendy především u kosmetických výrobků patří zvláštně tvarované flakónky a lahvičky, ve kterých jsou produkty uchovávány. Velmi důležitou roli hraje i způsob aplikace kosmetického produktu, výrobci se nebojí čím dál bizarnějších aplikátorů, které ozvláštní celkový dojem z produktu. U jídla se dává především na přebaly, které vzbuzují v člověku pocit, že je produkt bio, od místních výrobců nebo z dalekých tropických ostrovů, pokud se jedná o něco exotického.